Mi a vállalkozásod X-Faktora?

mi-a-vallakozasod-x-faktora1_1.jpg

Hogyan tudod ezt átadni a weboldaladon keresztül?

 

Ez egy nagyon fontos kérdés a vállalkozásod szempontjából. De miért is?

Nagyon sokan nincsenek azzal tisztában, hogy mi az erősségük az adott területen (legyen szó marketing menedzserről vagy akár egy fotósról). Így ezt nem is kommunikálják a saját felületeiken. Se Instagramon, se Facebookon és a weboldalon sem.

Sokan beleesnek abba a hibába, hogy egy 1000. átlagos szolgáltatói weboldalt készítenek, készíttetnek. Így mégis mivel tűnne ki az adott személy vagy cég, ha nincs a weboldalon semmi személyesség? Csak a szokásos leírások és stock fotók… Így rettentően nehéz dolga van a látogatónak a döntésben és hamar bezárja ezeket a weboldalakat. Eléggé valószínű, hogy OLYAN SZAKEMBERT VAGY CÉGET FOG VÁLASZTANI, AKIVEL/AMIVEL KAPCSOLÓDNI ÉS AZONOSULNI TUD!

 

De ezt mégis, hogy lehet elérni?

Legyen feltöltve fotó rólad vagy a csapatodról

Te sem jelentkeznél be egy sminkeshez, akiről 1 fotót sem találsz az interneten, majd 2 órán keresztül sminkel az arcodon. Ahogy egy lakberendezőt sem fogsz beengedni az otthonodba, ha nem láttál róla fotót és nem döntötted el, hogy szimpatikus-e az illető.

Ha van feltöltve fotó a weboldaladra – nem eldugott helyen! – akkor nagyobb eséllyel fognak Téged felkeresni, mert már kapcsolódni tudtak veled.

 

Személyes bemutatkozó

Nem egyszerű, de nagyon sokat dob szintén a szimpátián, ha a bemutatkozóban személyes dolgokat osztasz meg, érzelmekkel van kiszínezve + nem “katonásan” van megírva.

design2sell-weboldal1.jpg

Referenciák

Szintén ez is rengeteget számít. Sokkal hitelesebb leszel, ha fel vannak töltve az aktuális és kész projektjeid. Így látszik a weboldalon, hogy rendszeresen frissítve van és nem ugyanúgy néz ki 3 éve. Mindig frissítsd a referenciákat, ossz meg történeteket, kinél mire ügyeltél, mi volt a kihívás!

design2sell-weboldal3.jpg

+ MONDD EL MI A KÜLÖNLEGES KÉPESSÉGED! :)

Ahogy fentebb írtam is, nem szabad, hogy az 1000. szolgáltatói weboldal legyél a piacon. Oszd meg mi az erősséged, mire specializálódtál (pl.:adott célcsoportra), miért épp arra, mi a legfontosabb számodra a munka során, mi a célod a munkáddal?

Ha ezeket a kérdéseket megválaszolod a weboldaladon, akkor már sokkal személyesebbé tetted! :)

Minden ügyfelemnél ezekre a pontokra nagyon nagy hangsúlyt fektetek, mert az én célom is az, hogy az ügyfeleim weboldala kitűnjön a tömegből.

süti beállítások módosítása